Duomenys sėkmingai išsiųsti.

Naujienų prenumerata el. paštu

8 sveikų užkandžių idėjos

 

Darbe praleidžiame nemažą dienos dalį, todėl svarbu pasirūpinti, kad jame jaustumėtės žvalūs ir kupini energijos. Be abejonės, čia pasitarnauti gali tik sveika ir subalansuota mityba! Tačiau visi puikiai žinome, kad įsibėgėjus dienos darbų maratonui, tą padaryti nėra paprasta, ypač, jei tenka pietauti kavinėse. Tad kartais rasti sveikų, subalansuotų valgių net ir neįmanoma. Ką daryti? Net jei papietavote ne itin sveikai arba iš vis nespėjote to padaryti, bent jau pasirūpinkite sveikais ir maistingais užkandžiais. Dalinamės keliais šaunias jų pasiūlymais:


Migdolai – jei jie nesūdyti, tai nepaprastai sveikas užkandis, suteikiantis energijos ir jėgų visai dienai. Saujelė riešutų  yra puikus pasirinkimas, siekiant lengvai ir pilnavertiškai pasistiprinti. Žinoma, yra galybė kitų, ne mažiau naudingų mūsų organizmui, riešutų, todėl geriausia kas kart nusipirkti vis kitų bei atrasti, kas patinka labiausiai.   

Graikiškas jogurtas – valgykite vieną arba paskanintą bet kokiais jūsų mėgstamais sezoniniais vaisiais. Jį taip pat praturtinti galite ir „supermaistu“ vadinamomis čija sėklomis bei džiovintomis goji uogomis. Pagal tai ką labiau mėgstate, graikišką jogurtą galite pakeisti ir liesos grūdėtos varškės indeliu.

Bananai – nors tai gana kaloringas vaisius, tačiau jame esantis cukrus yra natūralus, todėl jie yra viena geriausių alternatyvų Jūsų įprastam saldėsiui prie kavos. Pastarąją, beje, siūlome paskaninti ne cukrumi, o cinamonu.

Džiovintos datulės – kaip ir bananuose, jose apstu natūralaus cukraus, kurį organizmas labai greitai įsisavina kartu su vitaminu B5. Vos kelios datulės ne tik labai greitai numalšina alkį, bet ir padeda atgauti jėgas, energiją, atgaivina smegenis, nervus, taigi, puikiai praverčia darbo metu.

Įvairios uogos – apie jas daug kalbėti, matyt, nė neverta. Jei tik yra galimybė, mėgaukitės jomis į valias, ypač dabar, kai yra pats uogų sezonas.

Obuoliai – kartais pamirštami arba nepelnytai nuvertinami, tačiau be reikalo. Nustatyta, kad tie, kurie kasdien valgo po obuolį, atsispiria žalingiems įpročiams ir turi aukštesnį išsilavinimą bei intelektą. Šiame vaisiuje gausu vitamino C, tirpių skaidulų ir flavonoidų.

Riešutų sviestas – jei visgi nei bananai nei datulės saldumynų noro nepadeda numalšinti, šiek tiek leiskite sau pasilepinti lengvai ant pilno grūdo duonelės ar trapučio užteptu riešutų sviestu. Visuomet turėkite jo darbe ir taip bus žymiai lengviau atsispirti pasitaikiusiam šokoladui ar torto gabalėliui.

Javainių batonėlis – puikus užkandis, bet tik tuomet, jei pasirenkamas teisingai. Parduotuvėje galite rasti daugybė jo rūšių, tačiau pravers tie, kurie praturtinti grūdais, skaidulomis, riešutais bei turi kuo mažiau dirbtinio cukraus. Tokių batonėlių nesunku pasigaminti ir namuose. Apsirūpinti iš karto galite ilgam ir jau tikrai žinosite kokia jų sudėtis.

     

Kaip matote, galima sugalvoti galybę sveikų ir maistingų užkandžių, kuriems paruošti net gi neprireiks papildomo jūsų laiko. O jei ir užgaišite kelias minutes, tai laikas, kurį investuojate į save ir savo sveikatą, todėl jis turėtų būti bene prasmingiausias visoje jūsų darbo dienoje. :)